اجرای طرح آبرسانی به ۷۵۰ واحد مسکن ملی در شهرستان خرمدره

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان گفت: با اجرای طرح  آبرسانی به ۷۵۰ واحد مساکن ملی در شهر خرمدره جمعیتی افزون بر ۲۷۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سلامت (طبنا)زنجان، علی محمد نادرخانی در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به طرح آبرسانی در مساکن ملی شهرستان خرمدره  اظهار کرد: اجرای طرح های آبرسانی به ۷۵۰ واحد مساکن ملی در شهر خرمدره انجام شده و با بهره برداری از این طرح ها ساکنین مساکن ملی در خرمدره از نعمت آب آشامیدنی برخوردار می شوند.

وی افزود: در قالب این طرح ها ۷۲ واحد مسکن ملی در شهرک فرهنگیان، ۵۴ واحد در شهرک گلدشت و ۱۸ واحد مسکن محرومین تا کنون آبرسانی شده و واحدهای مسکن ملی در فاز ۳ گلدشت خرمدره نیز تا دو ماه آینده آبرسانی می شوند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان، با بیان اینکه برای آبرسانی به این واحدها در شهر خرمدره اعتباری بالغ ۹۰ میلیارد ریال هزینه شده است، خاطر نشان کرد: همچنین بیش از پنج کیلومتر شبکه توزیع آب و بیش از سه کیلومتر خط انتقال احداث شده است.

نادرخانی اظهار داشت:  به منظور تامین آب این واحدهای مسکونی یک حلقه چاه با دبی ۴۵ لیتر بر ثانیه حفاری، تجهیز و وارد مدار بهره  برداری شده است.

وی گفت: با اجرای طرح های آبرسانی به مساکن ملی در شهر خرمدره جمعیتی افزون بر ۲۷۰۰ نفر از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار برخوردار می شوند.

انتهای پیام/

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha